Czy za wejście mogę zapłacić bonem turystycznym?
😔 Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości. Bony turystyczne nie są realizowane przez Ogrody Świateł.
😔 Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości. Bony turystyczne nie są realizowane przez Ogrody Świateł.
Wszystkie szczegółowe informacje na temat cen biletów do naszej Nibylandii znajdziesz w Cenniku ✨
Tak, posiadamy w sprzedaży bilety ulgowe, dziecięce oraz rodzinne.
🧑🎓 BILET ULGOWY: Na podstawie stosownego dokumentu: dzieci powyżej 3 roku życia (powyżej 36 miesiąca życia), uczniowie, studenci (do 26 roku życia), emeryci, renciści, osoby niepełnosprawne oraz ich opiekunowie.
🧸 BILET DLA DZIECI do 3 r. ż.: dzieci poniżej 3 roku życia tj. 36 miesiąca życia.
👪 BILET RODZINNY: Minimalnie 3 bilety, maksymalnie 6 biletów, w tym: co najmniej 1 osoba dorosła / maksymalnie 2 osoby dorosłe i przynajmniej jedno 1 dziecko między 3 a 18 r.ż.
Wszystkie szczegółowe informacje na temat cen biletów i honorowanych zniżek znajdziesz w naszym Cenniku.
Bilety można kupić z wyprzedzeniem online na stronie biletowej bilety.ogrodswiatel.pl lub w kasie znajdującej się przy wejściu do Ogrodu Botanicznego w Powsinie.
Kasy są czynne codzienne, otwierane na 30 min przed rozpoczęciem wystawy i zamykane 30 min przed zakończeniem.
Tylko przy zakupie biletów online niezbędny jest wybór daty oraz godziny wejścia do Ogrodu Świateł. ⏰📅
W przypadku zakupu biletów w kasie, nie ma potrzeby wcześniejszej rezerwacji terminu.
Niezależnie od godziny wejścia, na terenie Ogrodu Świateł można przebywać do jego zamknięcia (pon.-pt. do 20:00, weekendy i święta do 21:00).
🎫 Kupując bilety online, należy wybrać termin zwiedzania (datę i godzinę), w czasie którego bilet będzie obowiązywał.
🎫 Bilet zakupiony w kasie należy zrealizować bezpośrednio po jego zakupie. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie możesz wykorzystać biletu w wybrany dzień, skontaktuj się z nami w celu zmiany daty.
Infolinia:
📞 +48 459 595 777
Konsultanci telefoniczni są dostępni w dniach otwarcia wystawy w godzinach
pon.-pt. 12:30-19:30,
weekendy i święta 12:30-20:30.
WAŻNE! dni tygodnia: 31.10.2022, 27.12-30.12.2022 oraz 06.01.2023 traktujemy jak dni świąteczne.
✨ Kupując bilety w kasie, należy zgłosić chęć otrzymania faktury sprzedawcy przed zakupem.
✨ Jeśli kupujesz bilet online możesz podać dane do faktury podczas kupowania biletów.
Prosimy przed dokonaniem zakupu biletów zgłosić kasjerowi chęć otrzymania faktury oraz podać numer NIP.
✨ Paragon z NIP do 450 zł lub faktura na firmę z NIP powyżej 450 zł zostaje wystawiona bezpośrednio po zakupie.
Bilet elektroniczny wystarczy pokazać na ekranie telefonu📱.
Przed skanowaniem prosimy o:
✨ Ustawienie maksymalnej jasności ekranu;
✨ wczytanie biletów z załączonego do wiadomości email pliku pdf;
✨ powiększenie kodu kreskowego do szerokości około 3 cm.
Zwrot biletu jest możliwy tylko w przypadku zamknięcia wystawy z przyczyn niezależnych od nas, spowodowanym np. przez wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia otwarcie wystawy lub awarię techniczną (np. prądu) czy zamknięcia wystawy z powodu pandemii COVID-19.
Prosimy o kontakt e-mailowy na adres 📧 warszawa@ogrodswiatel.pl lub telefoniczny pod numerem 📞 +48 459 595 777.
Postaramy się rozwiązać problem!
Prosimy o sprawdzenie w folderze „SPAM”, bilety mogły się tam zawieruszyć. Jeżeli korzystasz z gmaila, prosimy również o sprawdzenie innych folderów, w których zgrupowane są maile przychodzące.
Jeżeli bilet nadal się nie odnalazł, prosimy o przesłanie maila z numerem zamówienia na adres: 📧 warszawa@ogrodswiatel.pl
🙂 Wszystkie bilety są w tej samej cenie.
Zarówno bilety kupione online jak i w kasie nie są biletami imiennymi. Możesz kupić bilet na prezent lub w przypadku braku możliwości pojawienia się na wystawie – oddać innej osobie.
Niestety nie. Rekomendujemy zakup biletów online oraz wydrukowanie i zapakowanie biletu we własnym zakresie 🎁
Zapisz się do naszego
newslettera!
Zapisz się do newslettera, a powiadomimy cię o nadchodzących wystawach w sezonie 2022/23. Czekają na ciebie atrakcyjne zniżki i rabaty na bilety!